ZEISS 수리 서비스

라이플총 망원 조준기

We repair our entire current product portfolio as well as a large selection of historical products. If your product is not listed in the form below or you are unsure, please contact our customer service.

The fastest service can be obtained directly from ZEISS directly via the form below. If you need service, you can also contact your local ZEISS dealer.



In order to take advantage of the ZEISS manufacturer's warranty, a proof of purchase of your product is absolutely necessary. Please upload proof of purchase in the form below or attach proof of purchase to your product.


귀하의 제품을 최대한 빠르고 편리하게 되돌려보내 드릴 수 있도록, 다음 안내 사항에 따라주시기 바랍니다.


  • 다음 수리 양식을 채워주세요.
  • 확인 이메일을 인쇄하세요.
  • 수리 양식에 서명하고 제품과 함께 동봉해 가까운 ZEISS 대리점에 연락해 처리를 의뢰하세요.
  • ZEISS 제품을 보내기 전에 궁금한 점이 있으면 먼저 고객 서비스 양식을 이용하시기 바랍니다.
  • 죄송하지만, 영문 양식만 제공된다는 점을 양해해주시고 필요한 정보를 채워주십시오.

Unable to load form.
Unable to load form.

제품을 보내드리면 어떻게 처리되나요?

우선은 보내주신 제품을 철저히 검사합니다. 그런 다음, 예상 수리 비용에 대한 수리비 견적을 보내드리며 그때 해당 수리를 받을지 결정하시면 됩니다. 제품을 교체할 수 있는 옵션이 있는지 알려드리거나 추가 요금을 내고 새 제품을 구매하시라는 제안을 드릴 것입니다. 어떻게 할지 결정한 후 알려주시면 바로 관련 작업을 시작하겠습니다.

그런데, 당사에서는 경미한 수리 작업을 종종 무료로 서비스해드립니다. 이런 경우에는 예상 수리비 대신 서비스 대상 제품 정보를 보내드립니다.